Bu sevda hiç bitmez!
Bu sevda hiç bitmez!
Köy okulunda ortaya çıkan görüntü, Eskişehirspor'un neden bu kentin en büyük ortak değeri olduğunu bir kez daha gösterdi. Büyükler tartışıyor ama küçükler siyah-kırmızı sevdayla büyümeye devam ediyor.
Sivrihisar'a bağlı Ertuğrul Köyü'ndeki Yavuz Gülerce İlk Okulu'nda açılan kütüphane, anlamlı görüntülere sahne oldu. Ellerinde Eskişehirspor bayrakları taşıyan ve siyah-kırmızı formalarıyla açılışa katılan öğrenciler, Eskişehirspor sevgisinin yeni nesillere nasıl aktarıldığını bir kez daha gözler önüne serdi.
ÖRNEK DAYANIŞMA
Eskişehirspor Kulübü tarafından yapılan açıklamada, okulda oluşturulan kütüphanenin yapımında ve organizasyonunda emeği geçen Eskişehirsporlu taraftarlar Oğuzhan Şekeroğlu ile Ali Özmen'e teşekkür edildi. Açıklamada, öğrencileri kitaplarla buluşturan bu anlamlı katkının örnek bir dayanışma olduğu vurgulandı.
ÖĞRENCİLERİN HEYECANINA ORTAK OLDULAR
Kütüphanenin açılış programına Sivrihisar İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Zülküf Kılıçoğlu ile Sivrihisar İlçe Millî Eğitim Müdürü Serhat Özkaya da katıldı. Eskişehirspor Kulüp Başkanı Ulaş Entok ve yönetim kurulu üyeleri de öğrencilerin heyecanına ortak oldu.
SIRADAN BİR FUTBOL KULÜBÜ DEĞİL
Açılışta çekilen toplu fotoğraf ise günün en anlamlı karelerinden biri olarak hafızalara kazındı. Bir köy okulunun merdivenlerini dolduran onlarca öğrenci, ellerindeki siyah-kırmızı bayraklarla Eskişehirspor'un yalnızca bir futbol kulübü olmadığını bir kez daha gösterdi.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.