Gençliğe dev spor yatırımı

SPOR 25.06.2026 - 17:13, Güncelleme: 25.06.2026 - 17:13
 

Gençliğe dev spor yatırımı

Eskişehir heyeti, Spor Toto ile imzalanan protokolle Eskişehir'e olimpiyat hazırlık ve kamp merkezi, iki yeni gençlik ve spor merkezi ile dört yeni nizami futbol sahası kazandırılacağını açıkladı.
SPORDA YENİ DÖNEM BAŞLIYOR Eskişehir, gençlik ve spor alanında önemli yatırımlara kavuşmaya hazırlanıyor. AK Parti Eskişehir İl Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, Milli Eğitim, Kültür, Gençlik ve Spor Komisyonu Başkanı Prof. Dr. Ayşen Gürcan, Vali Erdinç Yılmaz ve Gençlik ve Spor İl Müdürü Hasan Kalın'ın katılımıyla Spor Toto Teşkilat Başkanlığı'nda önemli bir protokole imza atıldığı duyuruldu. Protokol kapsamında kente uluslararası standartlarda yeni spor tesisleri kazandırılacağı belirtildi. OLİMPİYAT MERKEZİ DE YAPILACAK Protokol kapsamında Tepebaşı ilçesinde, Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi (TOHM) bünyesinde 200 yatak kapasiteli, engelli erişimine uygun olimpiyat hazırlık ve kamp merkezi kurulacak. Ayrıca Tepebaşı'nda gençlerin sosyal ve sportif gelişimine katkı sağlayacak iki yeni gençlik ve spor merkezi inşa edilirken, Odunpazarı'na bir, Tepebaşı'na ise üç olmak üzere toplam dört yeni nizami futbol sahası yapılacak. Açıklamada, projelerin hayata geçirilmesine katkı sunan Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Spor Toto Teşkilat Başkanı Mehmet Ata Öztürk ile emeği geçenlere teşekkür edilerek yatırımların Eskişehir'e hayırlı olması temennisinde bulunuldu.  
Eskişehir heyeti, Spor Toto ile imzalanan protokolle Eskişehir'e olimpiyat hazırlık ve kamp merkezi, iki yeni gençlik ve spor merkezi ile dört yeni nizami futbol sahası kazandırılacağını açıkladı.

SPORDA YENİ DÖNEM BAŞLIYOR

Eskişehir, gençlik ve spor alanında önemli yatırımlara kavuşmaya hazırlanıyor. AK Parti Eskişehir İl Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, Milli Eğitim, Kültür, Gençlik ve Spor Komisyonu Başkanı Prof. Dr. Ayşen Gürcan, Vali Erdinç Yılmaz ve Gençlik ve Spor İl Müdürü Hasan Kalın'ın katılımıyla Spor Toto Teşkilat Başkanlığı'nda önemli bir protokole imza atıldığı duyuruldu. Protokol kapsamında kente uluslararası standartlarda yeni spor tesisleri kazandırılacağı belirtildi.

OLİMPİYAT MERKEZİ DE YAPILACAK

Protokol kapsamında Tepebaşı ilçesinde, Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi (TOHM) bünyesinde 200 yatak kapasiteli, engelli erişimine uygun olimpiyat hazırlık ve kamp merkezi kurulacak. Ayrıca Tepebaşı'nda gençlerin sosyal ve sportif gelişimine katkı sağlayacak iki yeni gençlik ve spor merkezi inşa edilirken, Odunpazarı'na bir, Tepebaşı'na ise üç olmak üzere toplam dört yeni nizami futbol sahası yapılacak. Açıklamada, projelerin hayata geçirilmesine katkı sunan Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Spor Toto Teşkilat Başkanı Mehmet Ata Öztürk ile emeği geçenlere teşekkür edilerek yatırımların Eskişehir'e hayırlı olması temennisinde bulunuldu.

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bsnmedya.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.