Tepebaşı parklarda çalışmaları yoğunlaştırdı

ESKİŞEHİR 24.06.2026 - 19:07, Güncelleme: 24.06.2026 - 19:07
 

Tepebaşı parklarda çalışmaları yoğunlaştırdı

Tepebaşı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelindeki park, yeşil alan ve dinlenme noktalarında çim biçme çalışmalarını sürdürüyor. Vatandaşların daha temiz, düzenli ve sağlıklı bir çevrede vakit geçirebilmesi amacıyla yürütülen çalışmalar, belirlenen program doğrultusunda mahalle mahalle devam ediyor.
Bu kapsamda ekipler son olarak Çamlıca Mahallesi’nde çalışma gerçekleştirdi. Mahallede bulunan parklar ve yeşil alanlarda çim biçme, yabani ot temizliği ve genel çevre düzenleme çalışmaları yapıldı. Ekipler, yeşil alanların estetik görünümünü korumanın yanı sıra bitki sağlığını desteklemek amacıyla bakım faaliyetlerini titizlikle yürüttü. Tepebaşı Belediyesi yetkilileri, çim biçme çalışmalarının hava koşulları dikkate alınarak planlandığını belirtti. Yağışlı havalarda ve zeminin ıslak olduğu dönemlerde çim biçme işleminin yapılmadığını ifade eden yetkililer, ıslak zeminde gerçekleştirilen biçme işlemlerinin çim dokusuna zarar verebildiğini, aynı zamanda çalışanların ve ekipmanların güvenliği açısından da risk oluşturduğunu kaydetti. Bu nedenle çalışmaların uygun hava koşullarında gerçekleştirildiğini aktaran yetkililer, park ve yeşil alanlardaki bakım faaliyetlerinin mevsim şartlarına göre devam edeceğini bildirdi. Tepebaşı Belediyesi ekipleri, ilçenin farklı noktalarında yürüttüğü çalışmalarla yeşil alanların sağlıklı yapısını korumayı ve vatandaşlara daha nitelikli yaşam alanları sunmayı hedefliyor.
Tepebaşı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelindeki park, yeşil alan ve dinlenme noktalarında çim biçme çalışmalarını sürdürüyor. Vatandaşların daha temiz, düzenli ve sağlıklı bir çevrede vakit geçirebilmesi amacıyla yürütülen çalışmalar, belirlenen program doğrultusunda mahalle mahalle devam ediyor.

Bu kapsamda ekipler son olarak Çamlıca Mahallesi’nde çalışma gerçekleştirdi. Mahallede bulunan parklar ve yeşil alanlarda çim biçme, yabani ot temizliği ve genel çevre düzenleme çalışmaları yapıldı. Ekipler, yeşil alanların estetik görünümünü korumanın yanı sıra bitki sağlığını desteklemek amacıyla bakım faaliyetlerini titizlikle yürüttü.

Tepebaşı Belediyesi yetkilileri, çim biçme çalışmalarının hava koşulları dikkate alınarak planlandığını belirtti. Yağışlı havalarda ve zeminin ıslak olduğu dönemlerde çim biçme işleminin yapılmadığını ifade eden yetkililer, ıslak zeminde gerçekleştirilen biçme işlemlerinin çim dokusuna zarar verebildiğini, aynı zamanda çalışanların ve ekipmanların güvenliği açısından da risk oluşturduğunu kaydetti.

Bu nedenle çalışmaların uygun hava koşullarında gerçekleştirildiğini aktaran yetkililer, park ve yeşil alanlardaki bakım faaliyetlerinin mevsim şartlarına göre devam edeceğini bildirdi. Tepebaşı Belediyesi ekipleri, ilçenin farklı noktalarında yürüttüğü çalışmalarla yeşil alanların sağlıklı yapısını korumayı ve vatandaşlara daha nitelikli yaşam alanları sunmayı hedefliyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bsnmedya.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.