Tüm kurumlarla temas halinde!
Tüm kurumlarla temas halinde!
Eskişehir Sanayi Odası Başkanı Celalettin Kesikbaş, kentin farklı kurumlarıyla iş birliğini güçlendirmeye yönelik ziyaretlerini sürdürüyor. Kesikbaş, bir günde MHP İl Başkanlığı, Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği, Cumhuriyet Başsavcılığı ve İl Sağlık Müdürlüğü'nü ziyaret etti.
ŞEHRİN DİNAMİKLERİYLE BULUŞUYOR
Eskişehir Sanayi Odası Başkanı Celalettin Kesikbaş, kentin ekonomik ve sosyal hayatına yön veren kurumlarla bir araya gelmeye devam ediyor. Toplumun her kesimiyle kurduğu güçlü iletişim ve ortak akıl anlayışıyla dikkat çeken Kesikbaş, gerçekleştirdiği ziyaretlerde kurum temsilcileriyle görüş alışverişinde bulundu.
ÖNEMLİ TEMASLAR GERÇEKLEŞTİRDİ
Ziyaret programı kapsamında Milliyetçi Hareket Partisi Eskişehir İl Başkanı Ayhan Sezer ve il yönetimiyle bir araya gelen Kesikbaş, daha sonra Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Ekrem Birsen'in yerine seçilen Adnan Karamanlı ve yönetimini ziyaret etti. Kesikbaş ayrıca Cumhuriyet Başsavcısı Üzeyir Karakülah ile İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici'yi de makamlarında ziyaret ederek kurumların çalışmaları hakkında değerlendirmelerde bulundu.
ORTAK AKIL VURGUSU
Eskişehir'in üretim gücünü, ekonomik potansiyelini ve sosyal yapısını güçlendirecek her türlü iş birliğine önem verdiklerini belirten Kesikbaş, kentin tüm kurumlarıyla uyum içerisinde çalışmaya devam edeceklerini ifade etti. Gerçekleştirilen ziyaretlerde Eskişehir'in gelişimine katkı sağlayacak başlıklar ve kurumlar arası iş birliği imkanları da ele alındı.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.